امام‌جمعه مهریز در حاشیه مراسم اقامه نماز ادارات:
امام‌جمعه مهریز در حاشیه مراسم اقامه نماز ادارات ضمن اشاره به فرازی از نامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر، گفت: مسؤولین مردم را برای کاری که یک‌روزه می‌تواند انجام پذیرد سرگردان نکنند.
کد خبر: ۷۰۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 20 January 2019

امام‌جمعه مهریز در این مراسم با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در اولین روز از حضور خود در ایران و در میان مردم مبارز و انقلابی گفتند به پشتوانه مردم دولت تشکیل می‌دهم. رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر حضور مؤثر مردم درصحنه‌های سرنوشت‌ساز تأکید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی با خوانش فرازی از نامه امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه افزود: مسئولین باید به احسان و نیکوکاری در حق مردم و تخفیف در هزینه‌ها در چارچوب قانون و نیز عدم اجبار مردم به کاری که توان آن را ندارند مبادرت ورزند و مردم را برای کاری که یک‌روزه می‌تواند انجام پذیرد سرگردان نکنند.

وی تأکید کرد: باید همه ما مسئولین شهرستان که مسئولیت خطیر و سنگینی بر عهده داریم بکوشیم تا مردم در وفاداری‌شان به‌نظام و رهبری پابرجا بمانند. اگر هر مسئول در کشور نسبت به مسئولیتش بی‌توجهی کند، مردم نسبت به‌نظام بی‌اعتماد می‌شوند و این گناه نابخشودنی است. باید نقایص و نقاط ضعف رفع شود و در برخورد با مردم مدارا کنیم و در مواقع بحرانی بیش از پیش مردم را مورد حمایت قرار دهیم.

محمدحسن زارعیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهریز در این مراسم نیز با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های این اداره در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در خصوص طرح جام باشگاه کتاب‌خوانی و روستای دوستدار کتاب توضیحاتی را ارائه داد و از مسئولین برای شرکت در شب‌شعر فجر فاطمی که چهارشنبه جاری در زورخانه ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار می‌گردد، دعوت به عمل آورد.

در ادامه، آئین تودیع و معارفه فرمانده بسیج کارگری این ناحیه با حضور فرماندار، امام‌جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولین حاضر برگزار شد و طی حکمی سرگرد فرهمند به سمت فرمانده بسیج اداری و کارگری منصوب شد و سید جابر حسینی به سمت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارتقاء یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار