جمعی از مسئولان، کارشناسان و مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد بر ارتقای این رشته ها با همکاری رسانه های گروهی و انعکاس اخبار آن برای فرهنگ سازی تاکید کردند.
کد خبر: ۷۰۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 20 January 2019

این عده با اشاره به اینکه فعالیت های خوبی در فوتبال استان با برگزاری لیگ های استانی و کشوری و دوره های آموزشی برگزار می شود، همکاری در انعکاس اخبار این رشته در خبرگزاری ها و نشریات را خواستار شدند.
این عده اعتقاد دارند که فعالیت های فوتبال یزد به رغم تلاش هایی که انجام می شود در رسانه های گروهی به خوبی منعکس نمی شود و باید برای گسترش آن بیشتر اقدام شود.
یکی از مربیان فوتسال یزد گفت: لیگ فوتسال با نظم و ترتیب در اکثر رده های سنی استان در قالب برنامه مدون و تقویم اجرایی برگزار می شود ولی اخبار آن به نحو مناسب پوشش داده نمی شود.
محمدصادق فرزانیان افزود: همکاری رسانه های گروهی استان نقش مهمی در حل این مشکل و همچنین فرهنگ سازی آن دارد که امیدواریم پیگیری شود.
همچنین دیگر نماینده فوتسال یزد تصریح کرد: انتشار اخبار مسابقات فوتسال در رسانه های گروهی موجب اطلاع رسانی صحیح و ایجاد انگیزه در بین تیم ها و باشگاه ها دارد.
محمدتقی میرجلیلی افزود: باید کاری کرد تا فعالیت هایی که تیم ها انجام می دهند به نحو مناسب در رسانه های گروهی دیده شود تا موجب جذب حامیان مالی شود.
همچنین در ادامه ورزشی نویس یزد گفت: رسانه های گروهی برای انتشار اخبار ورزشی در تمام رشته ها و فوتبال و فوتسال مشکلی ندارند و باید منابع درست در اختیار آنها قرار گیرد.
علی محد قادریان افزود: برای فرهنگ سازی این رشته ها در بین مردم و خانواده ها باید اخبار لیگ ها و سایر برنامه های فرهنگی منعکس شود.
مسئول روابط عمومی تیم فوتسال بانوان یزد در لیگ کشور هم گفت: تقویت روابط عمومی در تیم ها و تعامل قوی با رسانه های گروهی در انعکاس اخبار موثر است.
فریبا میرزایی افزود: برنامه های خوبی در فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی بانوان انجام می شود و باید این اخبار در خبرگزاری ها و سایت پوشش داده شود.
همچنین تهیه کننده برنامه های ورزشی گفت: برای انعکاس اخبار در رسانه ملی و سایر خبرگزاری ها مشکلی نیست و باید مطالب تهیه و در اختیار آنها گذاشته شود.
امید حسین مرشدی افزود: همکاری بین روابط عمومی هیات و باشگاه های مختلف با رسانه ها و تهیه و انعکاس مطالب موجب فرهنگ سازی و گسترش ورزش می شود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد هم گفت: اگر تمام باشگاه های ورزشی فعال در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، روابط عمومی قوی داشته باشند خیلی از مشکلات حل می شود.
عبدالرضا دستا افزود: انعکاس اخبار این رشته ها در رسانه های گروهی کاری مهم و لازم است و موجب ایجاد انگیزه و دلگرمی جامعه هدف و دیده شدن حامیان مالی است .
وی تصریح کرد: هیات فوتبال با همکاری کمیته های خود و همچنین هیات فوتبال در شهرستان ها آماده هرگونه همکاری با رسانه های گروهی در انعکاس اخبار و گزارشات است.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 30 تیم در لیگ فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور و 100 تیم در لیگ استانی دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار