اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد فرزاد فیضی را به عنوان مدیر جدید این موسسه فرهنگی، صنفی و غیردولتی استان انتخاب و معرفی کردند .
کد خبر: ۷۰۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 20 January 2019

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان ضمن قدردانی از تلاش‌های «علی‌محمد میرحسینی» با استعفای وی موافقت و «فرزاد فیضی» را به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد انتخاب کردند .

پس از استعفای فیضی از بازرسی نهاد صنفی، سیدبهادر بهادری که پیش از این به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شده بود؛ به عنوان بازرس اصلی به ترکیب جدید خانه مطبوعات یزد پیوست همچنین با تصویب اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد، علی محمد میرحسینی به عنوان مشاور هیات مدیره انتخاب شد .

فرزاد فیضی متولد 1366، فعالیت خبرنگاری را از 19 سالگی در عرصه ورزشی آغاز کرد و سوابقی از جمله جانشین مدیرکل روابط عمومی استانداری، مشاور روابط عمومی فرماندار، بازرس خانه مطبوعات و سردبیری دوهفته نامه پیام یزد در کارنامه دارد .

فعالیت پنجمین دوره هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد از دهم خرداد 1396 و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی با حضور 113 عضو اصلی و 10 عضو افتخاری آغاز شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار