فرماندار اشکذر خبر داد؛
فرماندار اشکذر با بیان این که در حال حاضر بیش از 80 درصد راه‌های مواصلاتی این شهرستان استاندارد هستند گفت:‌85 درصد برق استان یزد در اشکذر تولید می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 22 January 2019

«محمدعلی شاه حسینی»  با بیان این که دهه فجر امسال آغاز چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: اکنون که چهل سال از استقرار انقلاب اسلامی می گذرد، دوران بلوغ این نظام آغاز شده است.

وی با اشاره به این که دشمنان سعی دارند باورهای مردم را نسبت به نظام تغییر دهند، افزود: هر ایرانی که خواستار غزت این نظام است نباید برای حفظ آن از تلاش و کوشش خسته شود.

فرماندار اشکذر با بیان این که در طول مدت زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی اقدامات زیادی در سطح کشور و روستاها انجام شده است، گفت: شهرستان اشکذر نیز از تحولات و پیشرفت‌ها در طول این چهل سال بی نصیب نبوده است.

وی در ادامه با اشاره به این که بیش از صد واحد تولیدی کوچک و بزرگ با 18 هزار کارگر در شهرستان اشکذر فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حدود 85 درصد از برق استان یزد در این شهرستان تولید می‌شود.

شاه حسینی با بیان این که اشکذر رتبه دوم سطح زیرکشت گلخانه‌های استان را با مساحت حدود چهار میلیون متر مکعب کسب کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر 400 هکتار کشاورزی دانش بنیان در حوزه استفاده بهینه از آب و انرژی در این شهرستان است.

وی به استقرار بزرگترین شهرک‌های صنعتی استان یزد از نظر مساحت در اشکذر اشاره کرد و افزود: مدرترین کشتارگاه‌های طیور کشور در این شهرستان قرار دارند.

شاه حسینی با بیان این که سه واحد آموزش عالی در اشکذر فعالیت دارند، گفت: بیش از 3 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارشد در این مراکز در حال تحصیل هستند.

این مسئول با اشاره به این که بیش از 90 درصد این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند، تصریح کرد: بیش از 80 درصد راه‌های مواصلاتی اشکذر استاندارد هستند.

فرماندار اشکذر در ادامه با بیان این که موارد ذکر شده از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در طول چهل سال فعالیت است، تصریح کرد: این دستاوردها بسیار ارزشمند است و باید مردم با همکاری هم برای آبادی و موفقیت بیشتر تلاش کنند.

این مسئول در پایان گفت: همه مردم و مسئولین باید با افتخار به گذشته و امید به آینده در چهل سالگی انقلاب برروی ارزش ها و آرمان های این نظام پافشاری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار