مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: آزمایشگاه تخصصی این شرکت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در بافق به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۰۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 22 January 2019

علی اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت : همزمان با چله انقلاب آزمایشگاه تخصصی این شرکت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان جهت سنجش میزان آلایندگی صوت، هوا و فاضلاب افتتاح شد.

رحیمی در حاشیه افتتاح آزمایشگاه سنجش آلاینده‌های زیست محیطی این شرکت گفت: این آزمایشگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای سنجش میزان آلایندگی صوت، هوا و فاضلاب تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه شرکت سلامت کارکنان و طبیعت است، افزود: با راه اندازی این آزمایشگاه سعی می‌شود میزان صدمه کارمعدن با طبیعت و فضای سبز به حداقل برسد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق راه اندازی این آزمایشگاه در راستای قانون تصویب هوای پاک در سال گذشته و رویکرد این شرکت بیان کرد.

رحیمی با اشاره به پرسنل ۶ هزار نفری شرکت سنگ آهن تصریح کرد:از این تعداد سه هزار نفر به طور مستقیم در معدن و کارخانه فرآوری هستند و مابقی نیز در کنار معدن به طور غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

وی اقدامات واحد ایمنی شرکت را مطلوب برشمرد و ادامه داد: سعی شده در مقیاس‌های حداکثری اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت پرسنل انجام شود.

کسب رتبه نخست شرکت سنگ آهن و اخذ جایزه صنعت سبز از دیگر مواردی بود که رحیمی به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار