مدیرصنایع تبدیلی یزد خبر داد؛
مدیرصنایع تبدیلی و غذایی استان یزد گفت: طی پنج ساله گذشته تاکنون تعداد واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان یزد با فعالیت بیش از 300 واحد، رشد دو برابری یافته است .
کد خبر: ۷۰۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 22 January 2019

«علیرضا طاقه‌باف» با اشاره به فعالیت 301 واحد تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در استان اظهار کرد: این واحدها به طور مستقیم برای چهار هزار و 951 نفر به صورت غیرمستقیم برای حدود 14 هزار و 500 نفر اشتغال پایدار ایجاد کردند.

وی‌ افزود: مدیرصنایع تبدیلی و غذایی استان یزد در حوزه صنایع لبنی، کشتارگاه‌های صنعتی دام و طیور، ترمینال‌های ضبط و فرآوری پسته، تولید انواع فرآورده‌های گوشتی و غذاهای آماده و نیمه آماده، تولید انواع فرآورده‌های کنجدی، فرآوری و بسته بندی میوه ها و محصولات گلخانه‌ای، تولید خوراک دام و طیور و آبزیان، سایر صنایع فرآوری و بسته بندی اقدامات قابل توجهی در سطح کشور انجام و در دستور کار دارد.

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی استان با اشاره به رشد دو برابری واحدهای تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی گفت: خوشبختانه جذب ماده خام کشاورزی در این واحدها از 443 هزار تن به بیش از یک میلیون تن رسیده است.

طاقه‌باف در پایان با بیان این که در اشتغال و جذب ماده خام از سال 92 تا کنون رشد دو برابری مشهود است، تصریح کرد: رشد چشمگیر در خصوص سرمایه گذاری، اشتغال و افزایش ظرفیت، ناشی از برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی سرمایه گذاری در بخش صنایع کشاورزی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار