دبیر ستاد دهه فجر زارچ:
دبیر ستاد دهه فجر زارچ گفت: بیش از 200 برنامه به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در زارچ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 23 January 2019

علی‌محمد عزیزی دبیر ستاد فجر زارچ بابیان این خبر گفت: ویژه‌برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار " افتخار به گذشته و امید به آینده " با همکاری ادارات و نهادها و سازمان‌ها در زارچ برگزار می‌شود.

عزیزی با یادآور شدن هم‌زمانی دهه مبارک فجر با ایّام فاطمیه گفت: ویژه‌برنامه‌های این ایام با نگاهی ویژه به تقارن این روز‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی به مهم‌ترین برنامه‌های ستاد دهه فجر زارچ اشاره کرد و افزود: نواختن زنگ انقلاب، آذین‌بندی خیابان‌های سطح شهر، دیدار با خانواده معظم شهدا ، مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن و راهپیمایی روز 22 بهمن به‌عنوان عید انقلاب در دهه فجر انجام می‌شود.

عزیزی عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با جانبازان را از دیگر برنامه‌ها در این ایام اعلام کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، جشن‌های باشکوه در سطح شهر، افتتاح چندین پروژه عمرانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر هست.

دبیر ستاد فجر زارچ خاطرنشان کرد: تبیین اهداف و آرمان‌ها، بازگویی دستاوردها در رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی مطلوب از برنامه‌ها و تقویت جایگاه مردم در انقلاب را ازجمله رسالت‌های رسانه‌ها در این ایام دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار