مدیر عامل هلال احمریزد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان این که اعتماد مردم بزرگ‌ترین پشتوانه جمعیت هلال احمر است، استراتژی و چشم انداز ویژه جهت اجرای امور در حوزه امداد و نجات را خواستار شد.
کد خبر: ۷۰۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 26 January 2019

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» در جلسه هم ‎ اندیشی کارشناسان و مسئولان حوزه امداد و نجات و پایگاه‌های هلال احمر استان یزد که به منظور هماهنگی و اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های امدادی با محوریت رفع نواقص و مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهاد با هدف بهبود خدمت‏رسانی در حوزه امداد و نجات برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز هلال احمر در میان مردم جایگاهی دارد، به دلیل فداکاری‏ها و تلاش‏های شبانه روزی امدادگران و اعضای داوطلب جمعیت است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‏‌ریزی دقیق و علمی برای فعالیت‏‌های آمادگی و امدادی، افزود: هدف از برگزاری این نشست‏‌ها، بررسی برنامه‏‌های آتی حوزه امداد و نجات و بررسی مشکلات و موانع موجود است و تمام اعضا باید خود را جزئی از بدنه جمعیت هلال احمر بدانند و برای نیل به اهداف مجموعه تلاش کنند.

«محمد زارع سروی» معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد گفت: باید اعتماد مردم را به جمعیت هلال احمر بیشتر کنیم و خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم تا مردم بدانند کمک‌هایی که ارائه می ‎ کنند، در چه مکانی ارائه می‏‌شود و البته باید در نظر داشت که ما باید بتوانیم برای بالا بردن سرعت پاسخگویی در حوادث و کاهش خسارت به آنها برنامه‏‌ریزی ویژه‏ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه اصلی ما بر مبنای پیشگیری و آمادگی در مقابله با حوادث باید قرار بگیرد تا بتوانیم با فرهنگ‏‌سازی، شدت حوادث و تعداد مجروحان را کاهش دهیم.

در ادامه جلسه کارشناسان امداد و نجات و مسئولین پایگاه‌ها مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح و بحث و تبادل در مورد موارد مهم با حضور مدیر عامل و معاون امداد و نجات صورت گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
جناب آقای دکتر حرازی
لطفا بفرمائید شما با چه حقی و مکتبی به خودتان اجازه دادید از اعتماد مردم سوئ استفاده کنید و تعداد 10 هزار بطری آب معدنی 1/5 لیتری که مردم شریف یزد جهت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به هلال احمر استان یزد داده بودند بجای ارسال به کرمانشاه خرج آب یاری درختان کردید و بطری خالی آن را فروخته و پول آنرا صرف غذای پرسنل هلال احمر نمودید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خواهشمندیم شعار ندهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار