نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: تنها راه عبور از پیچهای سخت توسعه که به واسطه توطئه‌های شوم استکبار جهانی ایجاد شدند وحدت و همبستگی ملی است.
کد خبر: ۷۰۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 29 January 2019

«کمال دهقانی» در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد با بیان این که تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح است، اظهار کرد: حراست از دستاوردهای انقلاب مهمترین وظیفه ملت و مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به اجلاس ورشو در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، افزود: این اجلاس زنده ایرانی نشان دهنده دشمنی مداوم استکبار علیه ایران و ارزش های انقلابی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که خوشبختانه امروز ایران در اوج قدرت نظامی منطقه است، گفت: برخلاف کشورهای مختلف جهان هیچ کس به ایران سلاح نمی فروشد و تمام دستاوردهای نظامی کشور بااتکای نیروهای بومی و دانش داخلی انجام می شود.

دهقانی با اشاره به اقتدار ایران تصریح کرد: دشمنان خودشان خوب می‌دانند که نباید با ایران وارد جنگ نظامی شوند.

وی خودباوری ملی و استقلال را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز ایران اسلامی نه تنها نظامی مقتدر در سطح منطقه شده بلکه حامی جدی کشورهای مظلوم مسلمان نظیر سوریه، عراق و یمن است.

این مسئول با بیان این که ملت ایران همیشه مقاومت کرده و درس ایستادگی را خیلی خوب از امام راحل و مقام معظم رهبری آموختند، خاطرنشان کرد: تنها راه عبور از پیچهای سخت توسعه که به واسطه توطئه‌های شوم استکبار جهانی ایجاد شدند وحدت و همبستگی ملی است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پایان پشرفت های نظام ایران را نشأت گرفته از احساس مسئولیت و درایت نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار