عضو هیئت ژولی حوزه آب در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی گفت: نیاز جوامع بشری به آب آشامیدنی از پنجاه سال گذشته تا کنون سه برابر شده است.
کد خبر: ۷۰۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 30 January 2019

ادوارد آینسو عضو هیئت ژولی حوزه آب در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی و همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان در یزد، گفت: نیاز جوامع بشری به آب آشامیدنی از پنجاه سال گذشته تا کنون سه برابر شده و در حال حاضر ۷۰ درصد منابع آبی دنیا در بخش کشاورزی, ۲۰ درصد در بخش صنایع و ۱۰ درصد نیز دربخش شرب و بهداشت استفاده می‌شود.

وی با اشاره به افزایش جمعیت در جهان افزود: نیاز جوامع بشری به آب آشامیدنی روز به روز در حال افزایش است به طوریکه در حال حاضر یک میلیارد نفر در جهان با مشکل کمبود آب آشامیدنی سالم مواجه هستند.

ادوارد آینسو با بیان اینکه به طور مثال ۸ درصد بیماری‌های واگیر دارد در آفریقا از آب نشات می‌گیرد، گفت: خوشبختانه برای رفع این مشکل طرح‌هایی از سوی افراد خلاق در حال اجرا است که در قالب انرژی گلوب فعالیت می‌کنند.

در این مراسم گواهینامه و مدال بنیاد جهانی انرژی به کشور‌های کره جنوبی، فیلیپین و اتریش اهدا شد و کشور هند نیز به عنوان برگزیده این بخش گواهینامه و تندیس را کسب کرد.

نمایندگان کشور‌های هند، کره جنوبی، فیلیپین و اتریش در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد در حوزه آب برگزیده شدند.

مرکز تحقیقاتی و درمانی امید یاسین برگزیده‌ی بهترین پروژه‌های ایرانی
مرکز تحقیقاتی و درمانی امید یاسین در بین طرح‌های ایرانی ارائه شده به بنیاد جهانی انرژی به عنوان برگزیده معرفی شد.

نیومن رئیس بنیاد جهانی انرژی در مراسم تجلیل از مرکز تحقیقاتی و درمانی امید یاسین یزد گفت: این مرکز تحقیقاتی و درمانی به نوبه‌ی خود منحصر به فرد بود و در بازدیدی که داشتیم خوشبختانه این ساختمان تمام امکانات سبز بود.

نیومن افزود: این پروژه با بخش‌های مختلف و متنوعی که دارد در بین پروژه‌های ایرانی به دلیل سازگاری با محیط زیست و با توجه به شرایط زیستی که برای مردم محیا کرده جایزه ویژه را در بین این پروژه‌ها کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این را دیگه همه می دانند که دریزد فقط معادن مهمه نه مردم ونه باران شهر پر شده از گرد و خاک و آلودگیهای شیمیایی مردم درگیر سرطان و انواع بیماریهای عجیب و غریب شده اند و در حال مرگهای ناشی از سرطان و مواد شیمیایی تا ده سال دیگه فقط اسم یزد باقی می ماند البته افاغنه حضور دارند به والله العظیم شما رسانه ها مسوولید که فرافکنی می کنید و مسوولین هم در سایه همین کارها به کارهای اشتباه خود ادامه می دهند مشکل آب مردم نیستند شما هستید چرا باروری ابرها در یزد انجام نمی شود خوب سهم مردم ازاین شهر صنعتی چیست ؟ خدا رحمتان کند و بدانید که عذاب خدا سهمگین و به یکباره صورت می گیرد تا دیر نشده کاری بکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار