مدیر کل پست استان یزد خبر داد؛
علی محمد رحمانی پور مدیرکل پست استان یزد در ارتباط مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان گفت: " نامه ای به قهرمان خود بنویسید " از سوی اتحادیه پستی جهانی به عنوان موضوع مسابقه نامه نگاری سال 2019 اعلام شده است.
کد خبر: ۷۰۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 30 January 2019

به گزارش تابناک یزد وی همچنین تصریح کرد: شرکت ملی پست همانند سال های گذشته با مشارکت فعالانه در این برنامه جهانی، سعی دارد تا نوجوانان ایرانی را با مزیت ها و خدمات پستی آشنا ساخته و فرهنگ مکاتبه را جایگزین مراجعه نماید.
مدیر کل پست استان تأکید کرد: در همین راستا به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقه فرهنگی و ترغیب حداکثری نسل نوجوان به شرکت در این رقابت جهانی، با هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان ها و نهادهای موثر در این زمینه، وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ملی پست همکاری می نمایند.
وی همچنین با یادآوری این نکته که موضوع انتخاب شده بسیار مهم و جذاب بوده و انشای برگزیده می تواند در سطح بین المللی بسیار اثربخش باشد افزود.
رحمانی پور در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: براساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر 15 سال می‌توانند در این مسابقه به رقابت پرداخته و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.
وی با بیان این که نامه‌های ارسالی باید به صورت دست نویس و یک رو بوده و موارد مربوط به نامه‌نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را رعایت نموده افزود: نامه ها حداقل در 2 صفحه و حداکثر در 4 صفحه A4 باشد .
بالاترین مقام پست استان از شرکت کنندگان خواست تا مشخصات خود را به طور کامل درج و یک شماره تماس در دسترس را نیز ارسال نمایند.
رحمانی پور مهلت شرکت در مسابقه نامه‌نگاری 2019 اتحادیه پستی جهانی را دوازدهم اسفندماه سال‌جاری اعلام و عنوان کرد: هیات داوران از میان نامه های ارسالی، نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می‌نماید.
وی با اشاره به این که اتحادیه برای این رقابت جوایز ارزشمندی را در نظر گرفته است افزود: مدال‌هاي طلا،‌ نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین المللی تعلق خواهد گرفت؛ همچنين به دیگر انشا‌های برتر گواهينامه‌ و جوايزي اهدا خواهد شد.
مدیرکل پست استان عنوان کرد: همچنین به 100 اثر برتر جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.
وی از تمامی نوجوانان علاقمند و باذوق یزدی دعوت به شرکت در این رقابت جهانی نمود و اظهار امیدواری کرد: برنده مسابقه نامه نگاری 2019، یکی از نوجوانان فرهیخته یزدی باشد.
شایان ذکر است علاقمندان می توانند آثار خود را به صندوق پستی 8811-15875،روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار