فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان به مناسبت آغاز دهه فجر و ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چهل‌سالگی را دوره اوج تجربه، پختگی و کمال دانست و گفت: امروز مردم ایران، چهل‌ساله شدن انقلاب شکوهمندشان در بهمن 57 را جشن می‌گیرند.
کد خبر: ۷۱۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 02 February 2019

هادی مقیمی افزود: بر همه مسئولان فرض است تا با حرکات و رفتارهای سنجیده و پخته، مردم را امیدوار کنند و با تکیه بر شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» در راستای خدمت هرچه بیش ‌تر به مردم تلاش نمایند.
وی اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها فرازها و فرودهای بسیار و رویش‌های فراوان و ریزش‌های لاجَرَم را تجربه کرده است.
فرماندار اردکان تصریح کرد: به برکت خون شهدای بزرگوار و گلگون‌کفن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها گواهی بر تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر بزرگ‌مردان و شیرزنانی است که صادقانه و خالصانه برای حفظ این نظام و بالندگی هرچه بیش‌ترش کوشیده‌اند.
مقیمی ادامه داد: چهل ‌سالگی انقلاب اسلامی از منظری دیگر نیز حائز اهمیت است و آن برنامه‌ریزی و توطئه جریان استکبار و مخالفان جمهوری اسلامی برای خیال خام تغییر و سرنگونی این نظام است! در این راستا از هیچ خباثتی دریغ نشد، اما تهدیدها و تحریم‌ها و ترورها و... با پشتیبانی مردم و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) پشت سر گذاشته شد.
وی عنوان داشت: اینک و در چهل‌سالگی انقلاب بزرگ اسلامی، بر همه مسئولان فرض است تا با حرکات و رفتارهای سنجیده و پخته، مردم را امیدوار کنند و با تکیه بر شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» در راستای خدمت هرچه بیش‌تر به مردم تلاش کنند.
فرماندار اردکان اضافه کرد: اینجانب با گرامی‌داشت یاد شهدای عزیز و پاسداشت مقام بزرگ جانبازان و رزمندگان و قدردانی از صبر و همراهی مردم نجیب، صبور و شریف ایران عزیز، امیدوارم سال‌های پیش‌رو سرشار از موفقیت، عزت و سرافرازی برای این سرزمین باشد.
مقیمی گفت: سلامتی و طول عمر همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران و موفقیت دولت تدبیر و امید را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و هدایت‌های مقام معظم رهبری از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار