مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد؛
مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به دستاوردهای حوزه ورزش استان طی 9 ماه سال جاری، گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی 40 خانه ورزش روستایی در استان یزد تجهیز شدند.
کد خبر: ۷۱۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 03 February 2019

«مسعود شریعتی» در جلسه شورای عالی ورزش استان و و مراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور که با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته حتی یک مورد گزارش بی انظباطی از هیچ هئیت ورزشی اعلام نشده است.

وی افزود: کسب مقام اول در حوزه آموزش هیئت های ورزشی طی دو سال 95 و 96، کسب مقام اول در حوزه پژوهشی طی چهار سال پیاپی از جمله دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد در ادامه با بیان این که در حال حاضر 74 تیم ورزشی در سطح استان فعالیت می کنند، گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی در سال 97، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از 50 هزار نفر، برگزاری مسابقات بین المللی کاراته با حضور شش کشور و اعزام بیش از 10 نماینده به مسابقات آسیای جاکارتا، از جمله اقدامات شاخص این اداره کل طی 9 ماهه امسال در استان یزد است.

شریعتی با بیان این که در استان یزد 27 تیم بانوان و 47 تیم آقایان در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور حضور دارند، تصریح کرد: کسب 650 مدال کشوری در حوزه‌های مختلف ورزشی، ساماندهی 67 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان و بیمه شدن 28 هزار بانوی ورزشکار از جمله دستاوردهای استان یزد در حوزه ورزش است.

این مسئول با اشاره به برگزاری 371 مورد جشنواره ورزشی در 9 ماهه سال جاری، بیان کرد: استان یزد بیش از 200 ورزشکار زیر 15 سال را به کشور اعزام کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان سخنان خود تجیهز 40 خانه ورزش روستایی، برگزاری 700 مسابقه ورزشی در قالب 400 برنامه ورزشی، برگزاری مسابقات قرآن ورزشکاران استان، تجلیل از 40 ورزشکار افتخار آفرین از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون را از جمله برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار