دومین جلسه استارتاپ دموی یزد با محور کسب و کار هوشمند با حضور سرمایه گذاران و نخبگان کارآفرین در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی این استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 03 February 2019

در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری یزد و سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی برگزار شد هفت ارستارتاپ موفق یزد ، گزارشی از ظرفیت های مجموعه خود ارائه کردند.
در این جلسه نمایندگان گروه های سیتی فود ، اکوبار ، پارسی دوز ، داروچی ، هم صنف، شهربانو و کیوآرگرافی به ارائه گزارش پرداختند .
ارائه استارتاپ های موفق به صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر به منظور ایجاد بستری برای تجاری سازی و کشف فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری از اهداف این جلسه عنوان شد.
سفارش غذا از طریق اپلیکیشن، سامانه آنلاین ثبت و پذیرش درخواست جابه جایی کالا در سراسر کشور ، تسهیل در امور خیاطان و روند دوخت سفارش لباس ، تهیه هوشمندانه و دریافت اطلاعات دقیق محصولات سلامتی و زیبایی، ایجاد بستر ارتباطی ویژه اصناف با هدف کاهش زمان و هزینه ارتباطات بازاریان ، استرتاپ گردشگری بانوان و اپلیکیشنی برای دسترسی ساده ، فراگیر و جذاب به صفحات وب پویا و کاربری از جمله کارکرد این استارتاپ هاست.
استارتاپ ها ، شرکت ها و کسب و کارهای نوینی است که عموماً حول محور تکنولوژی شکل گرفته و ظرفیت رشد بالایی دارد.
در بخش ابتدایی این جلسه محمد سپهر مدیر صندوق پژوهش استان یزد و محمد کاظم کشورشاهی مدیرعامل مرکز شتابدهی نوآوری پیشگامان کویر گزارشی از وضعیت فعلی مجموعه های خود ارائه کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار