امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد در آیین زنگ انقلاب با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران قبل از انقلاب اسلامی پایگاهی برای جهان خواران بود، گفت: جایگاه ایران در منطقه تحت عنوان یک قدرت و دست برتر شناخته می‌شود.
کد خبر: ۷۱۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 03 February 2019

آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در آیین نواختن زنگ انقلاب که در دبیرستان نمونه ملک ثابت استان یزد برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک رخداد الهی بود که خداوند آن را آغاز، هدایت و همواره از آن پشتیبانی کرده است.

وی با اشاره به دشمنی‌های پی‌درپی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده این مرزوبوم از همان ابتدای آغاز حرکت امام خمینی (ره)، در راستای تخریب این قیام از هیچ اقدامی دریغ نکردند تا این انقلاب پا نگیرد، اما خوشبختانه این انقلاب در سایه عنایت خداوند در این چهل‌ساله در همه زمینه‌های رشد داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران قبل از انقلاب اسلامی پایگاهی برای جهان خواران بود؛ چنانچه همه مستکبران و سلطه‌گران جهان قبل از انقلاب اسلامی، ایران را مأمنی برای منافع خود می‌دانستند؛ اما امروزه این روال از بین رفته و دشمن در همین راستاست که از دشمنی‌های خود دست برنمی‌دارد.

ناصری‌یزدی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب تحت عنوان یک ایران سربلند، مستقل و عزتمند تبدیل شد و این موضوع برای همه زورگوها و مستبدان جهان گران تمام شده و برای همین هر چه در توان داشته‌اند، گذاشته تا انقلاب به اینجا نرسد.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، پس از ۴۰ سال سربلندی تحت عنوان دست برتر قدرت منطقه شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: جایگاه امروز ایران اسلامی در منطقه بر کسی پوشیده نیست؛ چراکه امروزه بعد از گذشت چهل سال سربلندی انقلاب، همچنان دیده می‌شود که جایگاه ایران در منطقه تحت عنوان یک قدرت و دست برتر شناخته می‌شود.

وی در پایان ضمن یادآوری سالروز بازگشت امام (ره) به ایران اسلامی، به خاطرات حضور امام (ره) در پاریس و همراهی با ایشان پرداخت و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که امام (ره) در دوران تبعید خود در پاریس انجام می‌دادند، پیگیری دقیق اتفاقات و رخدادهای ایران بود و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار