معاون وزیر تعاون در آیین زنگ انقلاب :
همزمان با چهلمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی مرکز رفاه خانواده و کودک شهاب در استان یزد توسط معاون وزیر تعاون افتتاح و زنگ انقلاب در این مرکز به صدا در آمد.
کد خبر: ۷۱۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 03 February 2019

دکتر رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش و به صدادرآمدن زنگ انقلاب در این مرکز بر لزوم تربیت قرآنی نسل جدید از سنین کودکی تاکید کرد و با ابراز خرسندی از تغییرات مثبت در نظام آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی نسل نو اظهار داشت: بی شک آموزش صحیح از سنین کودکی تربیت و اعتلای نسل جوان را در پی دارد.
وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی تولیت و مدیریت مهدهای کودک را برعهده دارد و تنها مرجع صاحب اختیار و صادر کننده مجوز مهد کودک در کشور است.
رومیانی اظهار داشت: وزارت رفاه به دنبال برون‌سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی است و در این راستا، استان یزد به خوبی عمل کرده است.
وی با اشاره به اهمیت نهاد خانه و خانواده در موازین اسلام، گفت: این مهم در علوم جدید نیز مورد تاکید قرار دارد چرا که آینده بشریت را رقم می‌زند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اگر تعالی و رشد در خانواده نبود ما به قله‌ها نمی‌رسیدیم لذا این امانت بین نسلی را باید مورد توجه قرار دهیم.

مرکز رفاه خانواده و کودک شهاب با مجهزترین، و استانداردترین متدهای جهانی و با مجربترین مربیان دوره دیده، به عنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی و تحت نظارت سازمان بهزیستی استان یزد، به مناسبت چهلمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور آقای دکتر رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای مهندس حنیف مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای دکتر زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد، و جمعی از مدیران استان رسما افتتاح و زنگ انقلاب نیز در این مرکز به صدا در آمد.
از آنجائیکه ۹۰ درصد شخصیت هر انسان در ۲ الی ۶ سالگى شکل می گیرد این مرکز با استفاده از تجربیات ۳۸ سال گذشته خود (بعنوان نخستین مهد کودک خصوصی استان یزد) امیدوار است ضمن احترام به سن ۲ تا ۶ سالگى و تغییر در آموزش این دوره و آبیاری نهالی که به درختی شاداب و پر از میوه بدل گردد و در راه اعتلاء به میهن اسلامی گام بلندی بر دارد.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار