به مناسبت دهه فجر
به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و باهدف گسترش فرهنگ مطالعه، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 03 February 2019

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی از کتاب " کف خیابون " در اردکان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان پیش از آغاز این مسابقه در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه گفت: این مسابقه کتاب‌خوانی باهدف بصیرت افزایی در میان اقشار مختلف مردم در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن برگزار می‌شود.

وی افزود: باید فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین آحاد مختلف مردم تقویت شود و یکی از کارهای فرهنگی، همین برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی است و انسجامی که برای برگزاری این مسابقه در بین ارگان‌های فرهنگی شهر به وجود آمد بسیار خوب و چشمگیر بود.

علی دهقانی گفت: ما به بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب نیاز داریم و باید این دستاوردها را با شاخص‌های کمی و کیفی برای مردم تبیین کنیم و بگوییم که نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال چه‌کارهایی برای ما کرده است و نظام پهلوی هم در دوران خود چه کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: امروز باید با بصیرت افزایی، پشتیبان ولایت‌فقیه و نمایندگان ولی‌فقیه در سراسر کشور باشیم زیرا دشمن برای ضربه زدن به ولایت‌فقیه از هر ابزار و روشی استفاده می‌کند.

در این برنامه که با حضور گسترده علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در نقاط مختلف شهرستان اردکان برگزار شد، شرکت‌کنندگان به سؤالات مربوطه پاسخ دادند.

لازم به ذکر است که مسابقه کتاب‌خوانی کف خیابون به همت نهادها و ارگان‌های فرهنگی شهرستان اردکان برگزار شد و نتایج این مسابقه در روز 26 بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار