مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد گفت: انقلاب اسلامی نه تنها مردم ایران بلکه مردم دنیا را بیدار و آن‌ها را با معارف دین و اسلام آشنا کرد.
کد خبر: ۷۱۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 05 February 2019

سردار محمد مهدی فرهنگ دوست مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد در جمع بسیجیان شهرستان مهریز ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی نه تنها مردم ایران بلکه مردم دنیا را بیدار و آن‌ها را با معارف دین و اسلام آشنا کرد.

وی افزود: برخی به دنبال حذف کلمه اسلامی و خیلی موارد دیگر از انقلاب و جمهوری اسلامی هستند در حالی که این کلمه جزء اصلی این نظام و انقلاب است.

سردار فرهنگ دوست ادامه داد: یکی از برکات انقلاب اسلامی استقلال سیاسی کشور ایران است به طوری که هیچ منطقه‌ای از ایران اسلامی در دست گروهک‌ها و عناصر ضد انقلاب نیست، اما در زمان رژیم شاهنشاهی خیلی از نقاط کشور در دست گروه‌های ضد انقلاب بود.

فرهنگ کشور ایران برخاسته از عاشورا است
فرهنگ دوست افزود: فرهنگ کشور ایران برخاسته از عاشورا است و در مقابل استبداد و استکبار ایستاده و این انقلاب محکم و استوار تا ظهور حضرت حجت (عج) به راهش ادامه خواهد داد.

وی بگفت: امید به خدا نه امید به کشور‌های بیگانه و استکبار جهانی، توسل واقعی به اهل بیت (ع)، تبعیت از، ولی فقیه زمانه، وحدت در بین نیرو‌های مسلح و ملت جمهوری اسلامی عوامل اصلی پیروزی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار