مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری یزد:
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: تامين درآمد‌هاي پایدار یک اصل و مقوله مهم برای شهرداری‌هاست.
کد خبر: ۷۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 05 February 2019

«محمود شاکری شمسی» در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید میبد که با حضور مسئولان استان و شهرستان در سالن آمفی تئاتر فرمانداری میبد برگزار شد، گفت: مشارکت شهروندان در برنامه‌ریزی‌ها از ملزومات است و باید به آن اهتمام ویژه‌ای ورزید و بستر مشارکت برای شهروندان فراهم شود تا به انجام برنامه‌ها سرعت بخشد.

وی با اشاره به این که تامين درآمد‌هاي پایدار یک اصل و مقوله مهم برای شهرداری‌هاست، تصريح كرد: ایجاد درآمد پایداری یک اصل مهم برای شهرداری‌هاست لذا باید تلاش شود تا از این طریق کسب درآمد به وجود آید و از طریق درآمدهاي پایدار، هزینه‌ها صورت گیرد.

وي افزود: نباید به بهانه نداشتن بودجه، کارها بر زمين بماند بلکه باید با تعامل بخش خصوصی، مدیریت بر هزینه و صرف‌نظر از کارهای بیهوده مدیریت به صورت کامل انجام پذیرد.

شاکری شمسی تصریح کرد: هوشمندسازی، بحث یکپارچگی ابزارهای هوشمند و ارائه میز خدمت الکترونیکی از مباحث دیگری است كه شهرداری‌ها باید تلاش كنند در جهت خدمات بهتر به مردم مد‌نظر قرار دهند.

طرح جداسازی آب خام از آب شرب مبحث مهم دیگری بود که مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به آن اشاره و اظهار كرد: به منظور بهره‌برداری بهینه از آب و صرفه‌جویی در اين حوزه، خواهان جداسازی آب در شهرداریها و فضاهای سبز هستیم و روش نوین آبیاری باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ با حکم استاندار یزد «علیرضا نقوی» شهردار سابق انارک شهرستان نایین به عنوان شهردار میبد انتخاب شد و از زحمات «محمود اسد زاده» شهردار سابق میبد تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار