دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های دولتی استان یزد:
دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های دولتی استان یزد گفت: در حال حاضر ۲۲ شرکت بیمه در استان دارای شعب و دفاتر فروش هستند.
کد خبر: ۷۱۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 05 February 2019

حسنعلی طالعی، دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های دولتی استان یزد در نشست خبری مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ماموریت صنعت بیمه، ارائه اطمینان و آرامش پایدار به آحاد جامعه است که در این راستا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قوانین و آیین نامه‌های مربوطه به تحقق این مامورت تسریع و اجرایی شد.

طالعی افزود: به جهت جایگاه اجتماعی بیمه نامه شخص ثالث تصویب قانون اصلاح بیمه شخص ثالث از سال ۴۷ تا سال ۸۷ با توجه به نیاز‌هایی که جامعه در این رابطه داشت هیچگونه تغییری حاصل نشده بود تا اینکه اصلاحات انجام و در سال ۹۵ به صورت دائمی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: فراهم نمودن فرصت جهت حضور بخش خصوصی در صنعت بیمه کشور و مطابق آن تاسیس شرکت‌های بیمه خصوصی، تصویب آیین نامه‌های متعدد توسط شورای عالی بیمه جهت ایجاد تسهیلات در فضای کسب و کار بیمه‌ای و ارتقاء ضریب نفوذ بیمه از جمله دستاورد‌های انقلاب در صنعت بیمه کشور است.

دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های دولتی استان یزد گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد شرکت سهامی بیمه ایران در شهرستان‌های یزد و اردکان دارای شعبه بود و هیچ شرکت دیگه‌ای یا شعبه‌ای در سایر شهرستان‌های استان فعال نبود، در حال حاضر ۲۲ شرکت بیمه در استان دارای شعب و دفاتر فروش هستند.

طالعی افزود: ۲۹ شعبه در شهرستان‌های مختلف استان از سوی این ۲۲ شرکت در حال فعالیت هستند، همچنین ۱۰۴۴ دفتر نمایندگی این شرکت‌ها در استان یزد فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار