نرم‌افزار جامع شهداي استان يزد در مراسمي با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، مسئولان استان و خانواده معزز شهدا رونمايي شد.
کد خبر: ۷۱۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 05 February 2019

آيت الله «محمدرضا ناصري» نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اين اقدام را علاوه بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، فرهنگ ولايت پذيري و اطلاعات و در مسير حق و انقلاب بودن و گراميداشت ياد شهدا، مرهمي بر دل خانواده شهداي استان دانست.

وي در ادامه بر كوتاهي نكردن بنياد شهيد و امور ايثارگران نسبت به فرزندان شهدا و ايثارگران تاكيد كرد و گفت: آنها با آموزش‌هاي مناسب اخلاقي، علمي و تربيتي مي‌توانند به عنوان جايگزين پدران خود، خدمت‌گزاران خوبي براي اسلام و انقلاب حتي در پست‌هاي مديريتي باشند و لذا بايد از استعدادهاي اين جوانان بهره گرفت.

آيت الله ناصري در بخش ديگري از سخنانش بر معرفي هر بيشتر حقيقت انقلاب به ويژه به نسل جديد جامعه تاكيد كرد و گفت: بايد اين نسل را با منويات امام و انقلاب بيشتر آشنا كرد تا حكومت اسلامي ايران را با ديگر حكومت‌ها مقايسه نكنند.

وي گفت: نسل جديد جامعه بايد بدانند كه مبناي جكومت اسلامي حركت كردن در مسير خدا و به سوي كمال انساني است و مردم ايران انقلاب كردند تا طاغوت، بدي‌ها و ناپاكي‌ها را از كشورمان دور كنند و به جاي آن خدمت به خدا و خلق خدا را در كشورمان جاري سازند.

امام جمعه يدز از مسئولان خواست تا سعي كنند در هر موقعيتي هستند باري را از دوش آنهايي كه به اسلام خدمت مي‌كنند، بكاهند.

«احمد ابراهيمي» مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان نيز ضمن ارائه توضيحاتي در مورد نرم افزار جامع شهداي استان اين اقدام را در راستاي تاكيدات مقام معظم رهبري در رابطه با اهميت توجه به فضاي مجازي دانست و گفت: اين نرم‌افزار روي سيستم اندرويد ايجاد شده و قابل دريافت از طريق اپليكيشن بازار است.

به گفته وي، در حال حاضر 50 هزار فايل مرتبط با شهداي استان در آرشيو بنياد شهيد يزد موجود است كه بخشي از آن روز اين نرم‌افزار بارگذاري شده است.

ابراهيمي از ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار جامع كه از ابتكارات بنياد شهيد استان است را انتشار زندگي‌نامه، وصيت‌نامه، عكس و فيلم شهداي استان ذكر كرد.

گفتني است، استان يزد 3850 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي ايران كرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار