در دومین روز از دهه فجر، اخذ درخواست صدور کارت هوشمند ملی سالمندان آسایشگاه فاطمه الزهرا(س) تفت با حضور مدیرکل ثبت احوال استان و روسای ادارات بهزیستی و ثبت احوال این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۷۱۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 05 February 2019

محمدعلی مکرمی اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته بین ثبت احوال و بهزیستی، تیم سیار ثبت احوال در تمامی مراکز روزانه سالمندان و معلولان استان به منظور دریافت و تکمیل مراحل ثبت نام کارت هوشمند ملی حضور می یابد.

وی افزود: این وظیفه ماست برای کسانی که توانایی حرکت و انجام عادی امور خود را ندارند خدمات سعل تر و در دسترسی را فراهم کنیم.

مکرمی تصریح کرد: ۸۰۰ ایستگاه سیار در سطح کشور و ۱۲ ایستگاه سیار در استان برای دریافت درخواست های سالمندان، معلولین و جانبازان پیش‌بینی شده و متقاضیان می‌توانند برای استفاده از این خدمت با شماره تلفن ۳۶۲۰۲۳۰۴ درخواست خود را به روابط عمومی ثبت احوال استان اعلام کنند.

دبیر شورای هماهنگی ثبت احوال استان یزد از مردم خواست با مراجعه به سایت www.ncr.ir برای ثبت نام کارت هوشمند خود اقدام و پس از پرداخت آنلاین مبلغ ۲۰ هزار تومان به حساب خزانه و انتخاب نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت به محل سکونت خود، در روز تعیین شده از سوی سامانه، با در دست داشتن اصل شناسنامه به دفتر پیشخوان مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند.

مکرمی افزود: کسانی که کارت هوشمند ملی خود را گم کرده اند، برای درخواست کارت مجدد با در دست داشتن شناسنامه به ادارات ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار