مسئول بسیج هنرمندان یزد:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با بیان این‌که هماهنگی بین جامعه هنری و حوزوی برای تولید آثار فاخر و ارزشی مورد نیاز است گفت: پرورش هنرمندان و کادر هنری تراز انقلاب اسلامی در دستور کار بسیج هنرمندان یزد است .
کد خبر: ۷۱۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 06 February 2019

«علی‌محمد پارسائیان» در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با هنرمندان بسیجی با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های بسیج هنرمندان استان یزد اظهار کرد: این سازمان از سال 1385 مشغول به فعالیت کرد .

وی با بیان این‌که این سازمان در تمام رشته‌های هنری فعالیت می‌کند افزود: یکی از برنامه‌هایی که در این سازمان پیگیری کردیم، تشکیل انجمن‌های هنری در همه بخش‌ها بود و سعی شد که تا برنامه‌ریزی صورت گیرد و راهکارهای هنر انقلاب در این انجمن‌ها طرح‌ریزی و در اختیار هنرمندان قرار گیرد .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت: مهمترین فعالیتی که در انجمن‌ها به کار گرفتیم، پرورش هنرمندان و تربیت کادر هنری تراز انقلاب اسلامی است زیرا هنر یک بحث لطیف و حساسی است که اگر بخواهیم دستاوردها و اندیشه‌های انقلاب را به نسل جوان منتقل سازیم باید از ظرفیت هنر و هنرمندان استفاده کنیم .

پارسائیان با بیان این که برای تربیت کادر هنری تراز انقلاب برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار دادیم تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه از مهمترین کارهایی است که در راستای کادر پروری صورت گرفته است .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به این‌که در این 12 سالی که فعالیت داشتیم، اقشار مختلفی از هنرمندان را جذب کردیم ادامه داد: نیاز داریم که راهکارهایی در برخی از موارد ارائه شود تا این هنرمندان در آن مسیر حرکت کنند و به اهداف مورد نیاز انقلاب نزدیک شویم .

وی خاطرنشان کرد: هنر علی‌رغم تاثیری که در بحث اجتماع و تعریف الگوهای مناسبی که دارد، کمتر در دید قرار دارد و به ندرت به آن توجه می‌شود و نیاز است که زیر ساخت‌هایی در اختیار دوستان هنرمند قرار گیرد تا بتوانند ظرفیت‌های خود را به منصه ظهور بگذارند .

این مسئول در پایان گفت: هماهنگی بین جامعه هنری و جامعه حوزوی بسیار احساس می‌شود تا شاهد تولید آثار فاخر و در خور شان اسلام و انقلاب در کشور باشیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار