استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این‌که ‌دمیدن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی به کالبد جامعه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان از توان جامعه پزشکی برای ارائه خدمت به محرومان بیشتر استفاده کنند.
کد خبر: ۷۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 06 February 2019

محمدعلی طالبی» در دوازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای حضرت امام خمینی(‌ره) و انقلاب اسلامی ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در بین ملت ایران بود که وجود این روحیه موجب پدید آمدن انقلاب و تداوم آن شد .

‌ وی با بیان این‌ که روحیه ایثار و خیرمندی در استان و به ویژه در جامعه پزشکی یک سرمایه اجتماعی برای یزد است، افزود: ایجاد بیمارستان‌های صحرایی ‌کاری ارزشمند و فرصتی مناسب برای خدمات رسانی به طبقات محروم جامعه است .

استاندار یزد بر ضرورت بهره‌گیری از توان جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمت به محرومان تاکید کرد و گفت:‌ من اعتقاد دارم در استان یزد ظرفیت‌های بسیاری برای خدمت به مردم وجود دارد، این روحیه بسیجی آنقدر قوی است که می توانیم نمونه کارهای بیشتر و موفق تری را در استان برای ارائه خدمت به محرومان انجام دهیم و الگویی برای سایر نقاط کشور باشیم .

این مسئول تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان از سرآمدان کشور هستیم، بهترین پزشکان و متخصصان را ‌در یزد داریم، می‌توانیم در کشور به قطب پزشکی تبدیل شویم و توریسم سلامت جذب نماییم و مطمئناً در مسیر خدمت به نیازمندان و محرومان نیز حرفهایی برای گفتن د‌اریم و می‌توانیم در این حوزه نیز سرآمد کشور باشیم .

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با روحیه ایثارگری‌، مشارکت و همکاری که بین دانشگاه علوم پزشکی ‌آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد، سپاه الغدیر استان و دیگر نهادها و مسئولان وجود دارد و با روحیه بسیجی پزشکان ایثارگر استان بتوانیم‌ جریان مستمری را در ارائه خدمات جامعه پزشکی به مردم و به ویژه محرومان و نیازمندان در جای جای کشور جاری نماییم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار