رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به این که استان از اوایل هفته آینده تحت تاثیر موج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد، گفت: هوای یزد 10 درجه گرم می‌شود .
کد خبر: ۷۱۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 06 February 2019

«سیدعباس میرحسینی» با بیان این که براساس نقشه‌های همدیدی هواشناسی، برای روزهای پایانی هفته جاری جوی نسبتا پایدار پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: روند افزایشی دمای استان از فردا پنج شنبه 18 بهمن ماه آغاز می‌شود .

وی با اشاره به این که افزایش 10 درجه ای دمای هوای یزد تا روزهای نخستین هفته آینده ادامه دارد، افزود: از اوایل هفته آینده استان یزد تحت تاثیر موج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد .

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با بیان این که برای روزهای یکشنبه 21 بهمن و دوشنبه 22 بهمن ماه احتمال بارش های پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آتی نیز بارش باران در برخی نقاط و وزش بادهای نسبتا شدید به همراه کاهش دما گزارش شده است .

میرحسینی در ادامه با اشاره به این که طی شبانه روز گذشته سردترین نقاط استان از ده بالا، نیر و گاریز به ترتیب با دمای منفی14، منفی 12 و منفی 11 درجه گزارش شده است، خاطرنشان کرد: بافق با دمای بیشینه 13 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه یزد طی 24 ساعت گذشته است .

این مسئول با بیان این که در شبانه روز گذشته از منشاد و ده بالا به ترتیب پنج و دو سانتی متر برف گزارش شده است، تصریح کرد: دمای شهر یزد در همین مدت بین 10 و صفر درجه در نوسان بوده است .

وی در پایان گفت: پیش بینی می شود دمای کمینه شهر یزد در سه شب آینده به صفر، سه و شش درجه سانتی گراد برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار