فرماندار بهاباد گفت: شهرستان بهاباد به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از شاخص ها دارای توسعه یافتگی است.
کد خبر: ۷۱۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 10 February 2019

محمد مهدی خانی زاده، فرماندار شهرستان بهاباد گفت: شهرستان بهاباد به برکت انقلاب اسلامی به شهرستانی در حال توسعه تبدیل شده و همچنین در بسیاری از شاخص‌ها دارای توسعه یافتگی است.

خانی زاده افزود: به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهرستان بهاباد که پیش از وقوع انقلاب یکی از بخش‌های محروم استان بوده، در حال حاضر به شهرستانی در حال توسعه تبدیل شده است.

وی بیان کرد: یکی از دستاورد‌های این شهرستان موزه علوم طبیعی است که به همت رضا زینلی معلم درس زیست‌شناسی دایر شده است که به اعتقاد بسیاری از بازدیدکنندگان، مسئولان و اساتید زیست‌شناسی از منحصر فردترین موزه‌های علوم طبیعی در کشور به شمار می‌رود، که دارای رتبه‌ی اول در بخش فسیل و رتبه‌ی دوم در بخش آبزیان می‌باشد.

خانی زاده با توجه به اینکه در شهرستان بهاباد فقط یک مرکز بهداشت و درمان وجود داشته است، گفت: در حال حاضر این شهرستان دارای بیمارستان ۳۸ تخت خوابی است و ۱۷۰ پزشک عمومی، متخصص و بهورز در این بیمارستان مشغول خدمت رسانی هستند.

فرماندار شهرستان بهاباد بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در این شهرستان راه آسفالت وجود نداشته است، اما در حال حاضر ۶۴ کیلومتر راه بزرگراهی در بهاباد و ۱۸۰ آبادی با آسفالت و دسترسی آسان وجود دارد.

وی به برنامه‌های شاخص شهرستان بهاباد در ایام دهه فجر اشاره کرد، و گفت: ۴۳ پروژه‌ی عمرانی، صنعتی، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

خانی زاده گفت: کلنگ زنی پروژه‌های گاز رسانی و برق رسانی به بخش آسفیچ، کلنگ زنی مجموعه ورزشی کارگران، افتتاح باند دوم محور بهاباد را در دهه فجر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بالغ بر یک میلیارد تومان در بخش آبیاری کم فشار جهاد کشاورزی هزینه شده است، بیش از یک میلیارد تومان در بخش آبخیز داری و همچنین ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش بهداشت و خرید تجهیزات هزینه شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار