در مراسمی پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام یحیی زاده نماینده فقید مردم در مجلس شورای اسلامی گرامی داشته شد.
کد خبر: ۷۱۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 10 February 2019

در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره نماینده فقید میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد حجت الاسلام سعید شاه آبادی، رئیس موسسه غدیر پژوهی تهران به بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: این انقلاب اسلامی ساده به دست ما نرسیده است و دشمنان هر لحظه برای صدمه به آن، دست به توطئه جدید می‌زنند.

حجت الاسلام سعید شاه آبادی افزود: برای حفظ انقلاب اسلامی باید در جبهه فرهنگی و اقتصادی که دشمن در جهت کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب و نارضایتی ملت طراحی کرده است، استوار ایستاد.

وی درادامه با تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) به تشریح نقش آن حضرت در حمایت از ولایت پرداخت و گفت: حضرت علی فلسفه خلقت بود که پیامبرخدا او را بعد از خود بعنوان ولی و وصی خود بین امت معرفی کرد.

امام جمعه موقت میبد در حاشیه این مراسم با اشاره به ویژگی‌های مرحوم یحیی زاده گفت: کدام نماینده در دنیای امروز با ساده‌ ترین وسیله نقلیه یعنی موتور سیکلت در سطح شهر تردد می‌کند و کدام نماینده به جای به خدمت گرفتن بهترین خودرو و راننده، با آژانس در مناطق محروم حاضر و مشکلات مردم را رصد می‌کند که ایشان چنین ساده زندگی می کردند.

دکتر دهقانی نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی هم گفت: این روحانی مجاهد همواره دربین مردم و کنارمردم بود ویادونام این نماینده دلسوز همیشه در ذهن مردم دو شهرستان میبدو تفت جاودانه خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار