رئیس اداره هواشناسی مهریز:
رئیس اداره هواشناسی مهریز ضمن اعلام آخرین آمار ارتفاع بارش، گفت: اگر بارندگی تا فردا ادامه یابد، فقدان بارش در ماه‌های اخیر جبران می‌شود.
کد خبر: ۷۱۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 12 February 2019

حسین حدادی با اشاره به رکورد میزان بارندگی منشاد در شهرستان مهریز گفت: ارتفاع بارش امروز صبح دوشنبه ۲۲ بهمن‌ماه تاکنون در شهرستان مهریز به ترتیب در منشاد ۳۸ میلی‌متر، بنادک سادات ۲۶ میلی‌متر، سرو و ارنان ۲۱ میلی‌متر، روستای گل‌افشان ۱۹/۵ میلی‌متر، علی‌آباد چهل گزی ۱۲/۸ میلی‌متر، سر یزد و بهادران ۱۱ میلی‌متر، شهر مهریز ۱۱/۶ میلی‌متر و روستای گردکوه ۹ میلی‌متر بوده است.

رئیس اداره هواشناسی مهریز همچنین افزود: طبق آماری که ایستگاه هواشناسی مهریز ثبت کرده است، بارندگی از ۱۲ بامداد امروز شروع‌شده است و میزان بارندگی اعلام‌شده در مناطق مختلف شهرستان مهریز، بین ساعات ۶ صبح امروز تا ۶ عصر امروز ثبت‌شده است و آمار نهایی فردا صبح اعلام خواهد شد.

وی تأکید کرد: بارندگی در کل استان ادامه دارد و در حال حاضر بارندگی در مناطق ییلاقی منشاد و بنادک سادات این شهرستان تبدیل به برف شده است اما بارش برف در مهریز پیش‌بینی نمی‌شود؛ زیرا دمای فعلی مهریز بالای صفر است و برای بارش برف به دمای پایین‌تری نیاز است.

حدادی بابیان اینکه سال زراعی از تیرماه امسال تا تیرماه سال آینده ادامه دارد خاطرنشان کرد: اگر بارندگی تا فردا صبح ادامه داشته باشد، می‌تواند تا حدودی فقدان بارندگی در ماه‌های گذشته و را جبران کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار