کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد، با اشاره به این که موج جدید بارشی از شب گذشته 26 بهمن ماه در استان فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: دمای هوای استان بین 6 تا 9 درجه سانی گراد در طول هفته جاری کاهش یابد .
کد خبر: ۷۱۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 17 February 2019

 محمدرضا شیرغلامی با بیان این که موج جدید بارشی از شب گذشته 26 بهمن ماه در استان فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این موج بارشی که مناطق شرق و ارتفاعات استان را بیشتر تحت پوشش قرار داده است، تا امشب 27 بهمن ماه به فعالیت خود ادامه می دهد .

وی با اشاره به این که در ساعات بعد از ظهر امروز برای استان وزش باد شدید پیش بینی می شود، افزود: از اواخر امشب به تدریج شاهد کاهش ابر و کاهش دما خواهیم بود .

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد، با بیان این که روند کاهش دما تا پنج شنبه دوم اسفند ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پیش بینی شده دمای هوا بین 6 تا 9 درجه سانی گراد در طول هفته جاری کاهش یابد .

این مسئول در پایان آسمان استان را در روزهای یک شنبه 28 بهمن و دوشنبه 29 بهمن ماه صاف و آفتابی پیش بینی کرد و گفت: اردکان با دمای بیشینه 24 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان و بیدوخوید با دمای کمینه صفر درجه سردترین نقطه در شبانه روز گذشته بوده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار