کارآفرین نمونه کشوری:
محمدرضا رضایی نژاد، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان بعنوان کارآفرین نمونه کشوری بر لزوم کسب دانش روز دنیا برای ایجاد کسب و کارها نو تاکید کرد.
کد خبر: ۷۱۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 17 February 2019

به گزارش تابناک یزد به نقل از خبرگزاری اقتصادایران ، رضایی نژاد با بیان این مطلب افزود: چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال کشور در همه حوزه ها بخصوص دانش و فناوری پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و با همت دانشمندان جوان و نخبه کشور این مسیر پرافتخار همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با تاکید بر لزوم کسب علم روز دنیا برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار،خدمات شرکت های دانش بنیان را در دهه اخیر بسیار ارزشمند دانست و افزود: آنچه روز به روز وابستگی ما را به دیگران کمتر می کند حرکت در چارچوب برنامه های توسعه کشور بر مبنای دانش و فناوری است.
کارآفرین نمونه کشوری به الزامات کارآفرینی و ایجاد اشتغال در عصر ارتباطات و گسترش فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی این مساله که بتوان به صورت لحظه ای از اتفاقاتی که در حوزه های مختلف در حال وقوع است مطلع شد مهم است بخصوص که در صنعت آی تی می توان محاسبه دیتا و اطلاعات داشت و بر مبنای آن تحلیل های صحیح ارایه داد که این امر برای یک سرمایه گذار و کارآفرین بسیار حایز اهمیت است.
عضو شورای اقتصاد مقاومتی راهکار مهم دیگر عبور از مشکلات اقتصادی را اتکا به ظرفیت اقتصادی مردم عنوان کرد و افزود: اقتصاد تعاونی که از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی است می تواند با استفاده از پول خرد مردم ضمن کاهش نقدینگی مخرب در جامعه و هدایت صحیح آن به سوی پروژه های اقتصادی پربازده نقش موثری در بهبود ساختار اقتصاد ایفا نماید.
رضایی نژاد در پاسخ به سوالی در مورد دو تابعیتی بودن خود نیز گفت: به صراحت گفته ام و باز هم تاکید می کنم غیر از جمهوری اسلامی ایران تابعیت هیچ کشوری را ندارم و هرگز برای آن اقدام نکرده ام. به طور کلی علاقه و فرصت ورود به این موارد را ندارم. کارآفرینی در کشورم را عین حب وطن و میهن دوستی می دانم و با قدرت به آن ادامه می دهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار