سومین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری با رویکرد کیفیت بخشی به آموزش در استان یزد اجرا می‌شود .
کد خبر: ۷۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 18 February 2019

در راستای اجرای بند 6و 7 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سومین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری با رویکرد کیفیت بخشی به آموزش با حضور دبیران دوره اول متوسطه استان در یزد برگزار می‌شود .

کیفیت بخشی به فرآیند آموزش و یادگیری، آشنایی با روش‌های تدریس تلفیقی، حل مسأله مبتنی بر رویکردهای برنامه درسی ملی و شناسایی، تبادل و ترویج روش‌های خلاق و نوآور در فرآیند آموزش و یادگیری از اهداف برگزاری این جشنواره است .

نوآوری در روش‌های تدریس با تأکید بر روش‌های تلفیقی و مسأله محور، نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه‌های پرشمار، نوآوری در روش‌های ارزشیابی فرآیند محور و عملکردی و نوآوری در روش‌های مشارکت اولیای دانش‌آموزان در فرآیند یادگیری از محورهای تعیین شده برای جشنواره نوآوری‌های آموزش و یادگیری است .

ترویج فرهنگ کار تیمی و مشارکتی، توجه به نشاط و انگیزه در فرایند آموزش و یادگیری، توجه به فرهنگ حفظ محیط زیست، تحکیم هویت اسلامی ایرانی و توجه به فرهنگ کار و کارآفرینی از رویکردهای مورد تأکید این جشنواره است .

گفتنی است؛‌ تمامی دبیران دوره اول متوسطه مدارس عادی، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و غیردولتی می‌توانند با تشکیل تیم‌های دو یا یک نفره در جشنواره فوق شرکت کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار