معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد خبر داد
معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان از تداوم توزیع گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب یزد تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 18 February 2019

علی افشار پور  بابیان اینکه در راستای تعدیل قیمت‌ها، توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ تنظیم بازار به‌طور مستمر ادامه دارد، متذکر شد: بااین‌وجود تا حدودی بالا بودن حجم تقاضا و کمبود عرضه و رشد قیمت‌ها، موجب شده تا اقدامات تنظیم بازار آن‌طور که باید تأثیری بر قیمت‌ها نداشته باشد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تأکید بر اینکه مجموعه تنظیم بازار استان و نهادهای ذی‌ربط به‌طور جدی در تلاش هستند تا در کنار افزایش سهمیه استان از گوشت‌های وارداتی و تأمین بهتر و بیشتر نهاده‌های دامی باقیمت دولتی، در امر توزیع نیز گسترده‌تر و هماهنگ‌تر اقدام کنند؛ افزود: توزیع گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در یزد تا پایان سال در فروشگاه‌های منتخب و معتمد به‌صورت چرخشی تداوم خواهد داشت.

افشار پور با یادآوری اینکه گوشت محصولی است که قیمت آن به عرضه و تقاضا وابسته است و معضلی که اکنون وجود دارد، مشکلی کشوری است، بیان داشت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته مرغداران استان، گوشت مرغ را برای تنظیم قیمت این کالا با ۲,۰۰۰ تومان کمتر از قیمت بازار آزاد و به قیمت حدود 13 هزار تومان عرضه می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان گوشت تنظیم بازار می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های 5-36248051، 36247377، 4- 35252012 از محل توزیع این گوشت در فروشگاه‌های سطح شهر مطلع شوند و علاوه بر این می‌توانند تخلفات را با شماره 124 در میان بگذارند.

وی همچنین جلوگیری از خروج دام از استان را بر عهده شرکت‌های پشتیبان امور دام دانست و بابیان اینکه خروج دام سنگین و گوشت قرمز از استان یزد به‌منظور تعادل قیمت‌ها و تنظیم بازار در این حوزه ممنوع است، متذکر شد: با متخلفین در این عرصه طبق قانون برخورد خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار