فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک، سقوط پادشاهی» در هفتاد و پنجمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد اکران و تحلیل می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 19 February 2019

در ادامه سلسله نشست‌های آموزشی و تحلیلی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد این هفته فیلم مهیج دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی (Jurassic World: Fallen Kingdom) ساخته خوان آنتونیو بایونا به نمایش درمی‌آید و با حضور حسین روشن‌بخش ـ‌نویسنده، کارگردان و رئیس سابق انجمن سینمای جوانان یزد‌ـ تحلیل و بررسی می‌شود.

«علیرضا غفاریان» مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد با بیان این که «دنیای ژوراسیک، سقوط پادشاهی» فیلمی اکشن و علمی تخیلی است که سال 2018 اکران شده است،‌ اظهار کرد: دنیای ژوراسیک«سقوط پادشاهی» ادامه فیلم قبلی را روایت می‌کند.

وی درباره داستان فیلم افزود: در جزیره‌ای که دایناسورها در آن هستند یک آتشفشان فعال شده است، فعالان محیط زیست در تلاشند تا جان دایناسورها را نجات دهند، اما در این راه با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شوند .

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، بی‌دی ونگ، توبی جونز، ریف اسپال، ایزابل سرمون، جرالدین چاپلین، جیمز کرامول، تد لواین، دنیلا پیندا، توبی جونز و جاستیک اسمیت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند .

هنرمندان و علاقه‌مندان به مباحث آموزشی و تحلیلی سینما می‌توانند این فیلم ماجراجویی را سه‌شنبه 30 بهمن، ساعت 18 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی تماشا و در نشست تحلیل و بررسی آن شرکت کنند. .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار