مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد گفت: بیش از یک هزار و ۴۵۰ تن انواع میوه برای تنظیم بازار شب عید در یزد ذخیره شده است.
کد خبر: ۷۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 19 February 2019

علی جهازی مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد هیچ مشکلی برای تأمین بازار میوه شب عید نداریم و ذخیره سازی بیش از یک هزار و ۴۵۰ تن سیب و پرتغال انجام شده است.

وی افزود: سهمیه سیب استان نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته و برای پرتغال نیز نسبت به سال گذشته ۱۰۰ تن افزایش سهمیه داشته ایم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد ادامه داد: سهمیه بندی و توزیع میوه در بین شهرستان‌های استان بر اساس سرانه جمعیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعیین قیمت میوه شب عید در استان یزد گفت: تعیین قیمت میوه شب عید ۲۰ اسفند ماه صادر می‌شود و کار توزیع نیز با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان، کمیته راهبردی میوه و استانداری همزمان با سراسر کشور صورت می‌پذیرد.

جهازی افزود: با توجه به پیگیری‌ها و موافقت‌های صورت گرفته سهمیه سیب استان نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته و در مورد پرتغال نیز امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ تن افزایش سهمیه داشته ایم.

وی با اشاره به نحوه سهمیه بندی میوه‌ شهرستان‌ها تصریح کرد: سهمیه بندی و توزیع میوه در بین شهرستان‌های استان بر اساس سرانه جمعیت انجام می‌شود.

جهازی گفت: در این راستا ۹۰۰ تن پرتغال از نوع والنسیا و تامسون و ۵۵۰ تن سیب قرمز و زرد برای تنظیم بازار یزد جهت شب عید ذخیره شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار