معاون آموزشي جهادانشگاهي يزد خبر داد؛
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از آغاز ثبت‌نام دوره‌ آموزش تكميلي کمک‌پرستاری در یزد خبر داد و به تشریح جزئیات آن پرداخت.
کد خبر: ۷۱۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 20 February 2019

دکتر «احمد افروزیان» برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي را در راستای تفاهم‌نامه معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جهاددانشگاهی خواند و افزود: برهمين اساس، آموزش دوره‌های تكميلي کمک پرستاری در استان یزد به تعداد 200 نفر بر عهده این سازمان قرار گرفته است.

وي از آغاز ثبت‌نام متقاضيان این دوره از 27 بهمن‌ماه به صورت حضوری خبر داد و گفت: آخرين مهلت ثبت‌نام در اين دوره هشت‌ ماهه كه به صورت تئوری، پراتیک و عملی جمعاً در قالب 900 ساعت آموزشی در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برگزار می‌شود، 23 اسفند ماه خواهد بود.

به گفته‌ي معاون آموزشي جهاددانشگاهي يزد، در پایان اين دوره نيز به فراگیران، گواهینامه مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان «دوره تکمیلی کمک پرستاری یک‌ساله» ارائه خواهد شد.

وي با بیان این که این دوره مختص متقاضیان دارای گواهینامه کمک بهیاری از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، تصريح كرد: در صورتی که متقاضی فاقد گواهینامه کمک بهیاری باشد، با داشتن سه سال سابقه کار به عنوان کمک پرستار در بیمارستان نيز می‌تواند ضمن ارائه گواهی کتبی از ريیس بیمارستان، در این دوره شرکت كند.

وي همچنين خاطرنشان كرد: ثبت‌نام و شرکت در دوره مختص شاغلان دارای دیپلم متوسطه با عناوین کمک بهیار در بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی است و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر مجاز به ثبت‌نام و شرکت در این دوره نيستند.

افروزيان يادآور شد: فراگیران باید دارای سلامت جسمانی و روانی و علاقمند به ارائه مراقبت‌های کمک پرستاری باشند.

وی تاكيد كرد: کلیه مراحل ثبت‌نام به صورت حضوری انجام می‌گیرد و متقاضی در صورت دارا بودن شرایط فوق و قبول مقررات و ضوابط، پیش‌ثبت نام كرده و مبلغ 1.000.000 ریال را از طریق درگاه اینترنتی بابت پیش‌ثبت‌نام پرداخت خواهد کرد.

وي با بيان اين كه کل مبلغ شهریه این دوره 25.000.000 ریال است ادامه داد: این مبلغ پس از تایید نهایی ثبت‌نام متقاضی، در قالب دو قسط قابل پرداخت خواهد بود به اين نحوه كه قسط اول قبل از شروع دوره تئوری و قسط دوم قبل از شروع دوره عملی توسط متقاضی پرداخت می‌شود.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در پايان نيز متذكر شد: متقاضیان حداكثر تا 23 اسفندماه می‌توانند با به همراه داشتن مدارک خود شامل؛ اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و گواهینامه دیپلم، گواهینامه کمک بهیاری و سه قطعه عکس 4*3 به آدرس صفائیه، ميدان عالم، انتهای بلوار شهدای گمنام، سازمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38303456 تماس حاصل كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار