استاندار یزد تاکید کرد:
استاندار یزد با اشاره به تقویت زمینه مشارکت مردم در مبارزه با جرائم مواد مخدر گفت: تمرکز برنامه‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد در آموزش و پرورش با محوریت آگاه‌سازی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد .
کد خبر: ۷۱۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 20 February 2019

«محمدعلی طالبی» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با تکیه بر ظرفیت دبیرخانه شورا، دستگاه‌های متولی و طرح‌هایی که توسط آموزش و پرورش در دست اجرا است، برنامه‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد در آموزش و پرورش با محوریت آگاه سازی دانش آموزان مورد توجه ویژه قرار گیرد .

وی آگاهی نسل جوان در زمینه اثرات مخرب اعتیاد را ضروری دانست و بیان کرد: تقویت ظرفیت و زمینه‌های مشارکت مردم در مبارزه با جرائم مواد مخدر و اطلاع رسانی اجتماعی در زمینه آسیب‌های اعتیاد لازم است تا بر این اساس نقش آفرینی بیشتری را از سوی مردم در عرصه پیشگیری شاهد باشیم .

استاندار یزد در پایان گفت: در زمینه درمان و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ظرفیت‌های خیرین و مردمی بسترسازی و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همه بخش‌های مردمی بتوانند برای مدیریت این موضوع در کنار دستگاه‌های اجرایی به فعالیت موثر بپردازند .

گفتنی است؛ در این نشست گزارش فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اشکذر توسط فرماندار این شهرستان ارائه شد و اداره کل بهزیستی و ورزش و جوانان استان نیز به تشریح برنامه‌های شاخص با رویکرد آموزش،اطلاع رسانی و درمان در حوزه مواد مخدر پرداختند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار