رئیس کل بازرسی استان یزد با بیان اینکه بستر فساد باید در ادارات یزد کاهش و از بین برود گفت: استان یزد ‌آمار پایینی در معرفی مدیران به هیئت رسیدگی به تخلفات و دادسرا ‌‌دارد.
کد خبر: ۷۱۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 20 February 2019

حجت‌الاسلام اکبر طالبی چاهوکی در شورای اداری استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه انتخاب آقای محمد علی طالبی به عنوان استاندار یزد یک انتخاب شایسته بود اظهار داشت: یکی از خصوصیات استاندار جدید یزد، اهمیت به حوزه سلامت اداری، مبارزه با فساد و هر آنچه مربوط به حکمرانی خوب است که جای بسی خوشحالی دارد.

رئیس کل بازرسی استان یزد گفت: بحث پیشگیری و وقوع جرم در دستگاه‌های دولتی را مد نظر قرار دادیم و بعضا در بعضی ادارات فشلی اداری را شاهد بودیم ولی با حضور استاندار جدید، شاهد رفع این نقطه ضعف در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه استان یزد پایین آمار در معرفی مدیران به هیئت رسیدگی به تخلفات و دادسرا را در منطقه دارد خاطرنشان کرد: آمار و ارقام نشان از نهایت تلاش در بحث آموزش، نامه‌های هشداری و یا زمینه‌های پیشگیری توسط دستگاه‌های نظارتی در استان یزد صورت گرفته است که سبب شده بسیاری از تخلفات در ادارات را در یزد شاهد نباشیم.

طالبی با بیان اینکه در خصوص تضییع حقوق بیت المال بحث رأفت اسلامی وجود ندارد گفت: خواهش داریم که در این خصوص نیز توجه بیشتری در استان یزد صورت گیرد.

رئیس کل بازرسی استان یزد گفت: تعامل بسیار خوب شورای دستگاه‌های نظارتی این همکاری، همفکری و مساعدتی که اتفاق افتاده است خیلی به بحث نظارت و کارهای بازرسی کمک کرده است و سبب شده کسانی که بنای سوء استفاده عمدی داشتند، شناسایی و برخورد شوند.

وی مدیران دولتی را سرمایه‌های نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: نهایت دقت و بررسی را در استان خواهیم داشت تا شخصی به ناحق مشکلی برایش پیش نیاید و نمی‌خواهیم که خدایی ناکرده برای فردی که هیچ تخلفی نکرده است مسئله‌ای وجود داشته باشد.

طالبی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم سرمایه عظیمی است که تمام مسئولان کشور نسبت به آن آگاهی کامل را دارند تصریح کرد: وظیفه داریم که سلامت اداری را ارتقا دهیم تا مشکلی برای شخصی در اداره‌ای رخ ندهد.

رئیس کل بازرسی استان یزد با بیان اینکه بستر فساد در بسیاری از دستگاه‌های دولتی وجود دارد گفت: حداقل در استان یزد باید سعی شود تا این بستر را کاهش دهیم و شاهد این مسئله نباشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار