معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد اعلام كرد: امسال دانش‌آموزان يزدي سفیران احسان و نیکوکاری در خانواده‌ها و سطح جامعه جهت مشاركا در جشن نيكوكاري خواهند شد.
کد خبر: ۷۱۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 21 February 2019

«غلامرضا مشعل‌چی» در نشست هم‌اندیشی جشن نیکوکاری که با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی استان یزد و دست اندرکاران برگزاری جشن نیکوکاری برگزار شد، گفت: در راستای برگزاری جشن نیکوکاری، نامه‌ای با عنوان «پیام نیکوکاری» به دانش‌آموزان تحویل داده می‌شود تا برای والدین خود بخوانند و بدین وسیله دانش آموزان سفیران احسان و نیکوکاری در خانواده‌ها و سطح جامعه شوند.

وی در مورد زمان برگزاری جشن ملی معنوی نیکوکاری نيز بیان کرد: امسال پایگاه های جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه 15 اسفند‌ماه در سطح مدارس، پنجشنبه 16 اسفند‌ماه در پایگاه‌های اصلی سطح شهر و روز جمعه 17 اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برپاست.

معاون کمیته امداد استان با بیان این که يك‌هزار و 772 پایگاه در جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» آماده دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست استان هستند، افزود: 1500 مدرسه، 100 پایگاه فعال بسیج، 50 پایگاه اصلی در سطح شهر،40 مرکز نیکوکاری، 50 کانون فعالی مساجد و 32 مصلای نماز جمعه امسال در جشن نیکوکاری هدایایی نیکوکاران یزدی را دریافت می‌کنند.

مشعلچي در پايان با تاکید بر بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید، گفت: ایجاد تعامل و ارتباط با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، خیران، اصناف و ظرفیت های بومی و محلی برای هر چه باشکوه تر برگزارشدن جشن نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد استان یزد قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار