جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین تشکل دانشجویی استان یزد ئدر اين دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 21 February 2019

دكتر «محمدصالح اولياء» ريیس دانشگاه يزد در اين مراسم كه با حضور اساتید، دانشجویان و جمعي از خانواده شهدا در سالن امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد، ضمن گراميداشت چهلمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی، همزماني اين ايام با سي‌امين سال تاسیس دانشگاه یزد مبارك خواند و ابراز اميدواري كرد كه شاهد موفقيت هر چه بیشتر دانشگاه در سال‌هاي پيش رو باشيم.

«سيد ايمان احمدي» دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه يزد هم طي سخنانی از دانشجويان خواست تا بیانیه مقام معظم رهبري در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را مطالعه کنند و دانشگاه را یک محیط آموزشی صرف ندانند بلكه از اين فرصت براي شناخت دغدغه‌های انقلاب و تلاش براي رفع آنها بهره گيرند.

«آرمین راد» يكي از هکرهاي انقلابی که تاكنون بیش از 3000 صفحه‌ي هتاک به مقدسات و نظام جمهوری اسلامی را در فضای مجازی متوقف کرده است، به عنوان يكي از مهمانان اين جشن گفت: با توجه به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبري و به دنبال حملات تروریستی اهواز و زاهدان، موفق به هك كردن صفحات اینستاگرامي رهبران گروهک جیش العدل شديم.

وی در بخش ديگري از سخنانش خطاب به خانواده شهدا گفت: راه فرزندانتان ادامه دارد و اگر دشمنان این مملکت خیال‌هاي بد در مورد کشورمان داشته باشند، خاکشان را به توبره می‌کشیم.

اين فعال فضاي مجازي در پايان سخنانش نيز اظهار كرد: ولايت متعلق به قشر خاصی نیست بلكه متعلق به همه ایرانیان است.

در اين مراسم به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(ع) و به پاسداشت مقام والاي مادران شهدا، از تنی چند از خانواده شهدا از جمله خانواده شهيد «مصطفی احمدی روشن» تقدیر شد.

«صديقه ساداتيان» مادر اين شهيد هسته‌اي كشورمان در اين مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان، فرزند خود را انتخاب شده از سوي خداوند برای شهادت خواند و گفت: حضور فرزند شهيدم را همه جا حس می‌کنم.

وي در ادامه نيز گفت: همیشه یکی از افتخارات پسرم این بود که مادرش یک یزدی است و شما دانشجویان عزیز برای من تداعی کننده فرزندم هستید.

شعرخواني «عالیه مهرابی» شاعر برجسته‌ی کشوری که در حضور مقام معظم رهبری هم به شعر خوانی پرداخته است، حضور محمدعلی جعفری نویسنده مطرح کشوری، اجراي موسيقي پاپ توسط حامد محضرنیا و و استندآپ کمدی محمدجواد رضایی از ديگر بخش‌هاي اين برنامه بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار