معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به برگزاري همایش مطالعات زنان و انقلاب اسلامی در یزد، بر لزوم انجام پژوهش و مطالعه در زمینه نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی زنان کشور به ویژه استان يزد تاكيد كرد.
کد خبر: ۷۱۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 21 February 2019

«مریم حسن پور» با بیان این که حوزه‌های علمیه خواهرن به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری اين همایش علمی کرده است، اظهار کرد: این همایش با عنوان مطالعات زنان و انقلاب اسلامی از امروز و براي مدت دو روز برگزار مي‌شود.

وي هدف از برگزاری این همایش را آشنایی هرچه بیشتر طلاب و مبلغان با دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ضروری است این مبلغان مفاهیم ارزشمند را به سایر بانوان جامعه نيز منتقل کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان خاطرنشان كرد: در اين همايش دو روزه، تعداد پنج میز کاري با حضور 10 استاد حوزه و دانشگاه برگزار مي‌شود.

وی با اشاره به این که اکنون در عصر تعقل و تفکر بشریت به سر می‌بریم، تصریح کرد: با توجه به این که زنان ایرانی به دنبال استدلال و برهان هستند، برگزاری این همایش‌های پژوهشی و فرهنگی باعث قوی شدن استدلال و برهان در مورد انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شود.

این مسئول در پایان با تاکیدبر لزوم انجام پژوهش و مطالعه در زمینه نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی زنان کشور به ویژه استان یزد، خاطرنشان کرد: با انجام این پژوهش‌ها مفاهیم با ارزش انقلاب به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار