رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از مشارکت ۷۰ نفری مردم تفت در طرح اهدای خون خبرداد.
کد خبر: ۷۱۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 23 February 2019

جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر تفت طرح اهدای خون امسال با شعار قطره قطره خون تو، لحظه لحظه زندگی من برگزار شد، گفت: مشارکت در امر اجتماعی اهدای خون باید تصمیمی آگاهانه و با اهداف والای کمک به هم نوعان باشد واینکه هر فرد بداند در قبال خون اهدایی دارای مسئولیت است.

وی افزود: بیش از ۷۰ نفر از مردم تفت برای اهدای خون به جمعیت هلال احمر تفت مراجعه کردند که از ۶۰ نفر خون گیری و تعدادی هم بنا به دفعه اولی بودن نمونه گیری صورت گرفت.

کهدویی هدف از برگزاری این طرح اهدای خون را ترویج فرهنگ انسان دوستی و حمایت از سلامت انسان‌ها است.

وی تصریح کرد: در حاشیه این برنامه اعضا جوانان و امدادگران هلال احمر، فرماندار و دیگرمسئولان و مردم شهرستان به پویش اجتماعی اهدای خون پیوستند.

کهدویی با اعلام اینکه بشردوستی از جمله اهداف جمعیت هلال‌احمر است و اهدای خون نیز به صورت داوطلبانه در راستای تحقق این هدف صورت می‌گیرد، بیان کرد: با توجه به نیاز کشور و استان به حفظ ذخایر خونی و کمک به بیماران نیازمند، اعضا هلال احمر جهت اهدای خون در کلیه ایام سال و مناسبت‌های مختلف سال به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و در این امر شرکت و همکاری لازم را داشته و خواهند داشت که امروز جوانان و امدادگران هلال احمر شهرستان تفت با این حرکت خودجوش خود در سطح شهرستان به عنوان مروجین فرهنگ اهدا خون شدند.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار