استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این که تقویت شرکت های دانش بنیان موثرترین راهکار توسعه استان است، گفت: تقویت پارک‌ها و مراکز رشد و فناوری توسط وزارت علوم ضروری است.
کد خبر: ۷۱۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 23 February 2019

«محمدعلی طالبی» در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور وزیر علوم برگزار شد، ضمن تبریک سی سالگی دانشگاه یزد، اظهار کرد: دانشگاه نقش اجتناب ناپذیری در توسعه استان یزد ایفا کرده است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مراکز آموزش عالی، افزود: این ساماندهی به معنای کاهش ظرفیت دانشجویی نیست و بلکه استان یزد قابلیت افزایش ظرفیت دانشجو را دارد.

استاندار یزد با بیان این که زیرساخت‌های لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص در استان یزد وجود دارد، گفت: تقویت شرکت‌های دانش بنیان و تقویت استارت آپها را از جمله اقدامات در دستور کار استان یزد است.

طالبی حمایت بیش از پیش وزارت علوم از استان یزد را ضروری دانست و بیان کرد: در رویکردهای توسعه و منطبق بر برنامه های آمایش استان لازم است برای برخی از واحدهای دانشگاهی مأموریت‌های ویژه تعریف شود.

این مسئول در پایان آموزش نیروی انسانی تخصصی در حوزه گردشگری را یکی از نیازهای امروز استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: تمرکز زدایی از دیگر مطالبات استان است و یزد آمادگی دارد پایلوت تفویض اختیارات وزارتخانه های مختلف باشد.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار