امام جمعه مهریز:
امام جمعه مهریز گفت: بیانیه گام دوم رهبری ترسیم آینده انقلاب است و جهش مادی و معنوی در کشور ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۷۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 23 February 2019

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه مهریز گفت: بیانیه گام دوم رهبری ترسیم آینده انقلاب و جهش مادی و معنوی با رعایت هفت محور بیان شده توسط رهبری در کشور ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در این بیانیه راهبردی معنویت، اخلاق و سبک زندگی مهم‌ترین محور‌های مورد تاکید رهبری است و دشمن از طریق آن در صدد وارد کردن ضربه‌های اخلاقی، سیاسی و اقتصادی به ملت ایران است، ولی با تکیه بر جوانان این امر غیر ممکن خواهد بود.

حجت السلام محی الدینی افزود: بیانیه مقام معظم رهبری نشانه قدرت ولایت فقیه در جامعه و کوتاه نیامدن ملت ایران در برابر دشمنان است.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اینکه دانش آموزان سربازان انقلاب اسلامی هستند گفت: مربیان امور تربیتی باید دانش آموزانی انقلابی همراه با ایجاد روحیه دینداری و انتقال ارزش‌های انقلاب با کمک رسانه‌ها تربیت کنند.

وی ادامه داد: علم آموزی نسل‌های دانشگاهی و مدارس در کنار تربیت اسلامی، حفظ ارزش‌های دینی، عقلی و اجتماعی آن‌ها مهم‌ترین اصل در تربیت ستادی ست که شهیدان رجایی و باهنر پایه گذاری کرده اند.

حجت السلام محی الدینی با تبریک روز زن و مقام مادر افزود: حضرت فاطمه سرور زنان عالم الگوی همه کمالات در عبادات، بندگی، تربیت فرزندان، همسرداری و خانه داری است.

وی با تبعین سخن امام خمینی تصریح کرد: روز زن و مادر به این معناست که بانوان باید در راه تقوا تربیت فرزندان، زندگی خانوادگی و زینت‌های معنوی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار