رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد از آغاز اجرای عملیات پاکسازی دیوار نویسی‌های غیر‌مجاز ویژه نوروز در شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 23 February 2019

«محمد صفدرپور» با اشاره به برنامه‌های دردستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد ویژه نوروز امسال، اظهار کرد: شهرداری سالانه هزینه‌های زیادی برای زیباسازی شهر و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان متحمل می‌شود.

وی با بیان این که دیوارنویسی‌های غیرمجاز ضمن از بین بردن زیبایی شهری باعث از بین رفتن سلامت ذهنی شهروندان می‌شود، افزود: دیوار نویسی‌های غیرمجاز در حقیقت تخریب و سلب حقوق شهروندی است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، گفت: زیباسازی و از بین بردن ناهنجاری‌های بصری و همچنین پاکیزگی شهر به منظور رعایت و حفظ حقوق شهروندان،‌اولویت جدی این سازمان در ایام نوروز است.

صفدرپور تصریح کرد: اجرای عملیات پاکسازی دیوارهای سطح شهر یزد به مساحت تقریبی 10 هزار مترمربع از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد برای استقبال از نوروز 98 است.

این مسئول در پایان با بیان این که تاکنون عملیات پاکسازی در بافت تاریخی یزد، بلوارهای بسیج، طالقانی، دولت آباد و خیابان‌های فهادان، سلمان شمالی، مهدی، امام خمینی (ره) و سیدگلسرخ به متراژ دو هزار متر مربع انجام شده است، خاطرنشان کرد: پاکسازی دیوارهای سطح شهر با سندپلاست(مایع ترکیبی پاک کننده سطوح در ابعاد وسیع) انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار