رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: ۶ هزار و ۶۵۰ مهندس در رشته های مختلف در این سازمان فعالیت دارند که ۲ هزار و ۷۴۱ نفر پروانه اشتغال به کار دارند.
کد خبر: ۷۱۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 23 February 2019

مهدی سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشست خبری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، گفت: ۶ هزار و ۶۵۰ مهندس در رشته های عمران، مکانیک، برق، معماری، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فعالیت دارند که ۲ هزار و ۷۴۱ نفر پروانه اشتغال به کار دارند.

سالاری افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مهم و موثر در صنعت ساخت و ساز است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ایجاد کرده که تمام این ظرفیت‌ها باید در جهت ساخت و ساز‌های عمرانی به بهترین شکل در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: نقش رسانه انکار شدنی نیست و اگر رسانه‌ها اطلاعات و محتوای خوبی را در اختیار داشته باشند می‌توانند در سطح استان و حتی کشور خیلی قدرتمند و تاثیر گذار عمل کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد: ۵۲ درصد اعضای سازمان مهندسان رشته‌ی عمران هستند.

سالاری گفت: ساختمان یک کالای استاندارد است و باید مقررات ملی ساختمان و حقوق مصرف کننده و بهره بردار آتی ساختمان در آن رعایت شود و مهندسان طراح باید تمام نیاز‌ها و نقطه نظرات صاحب کار در طرح‌ها و در چارچوب مقررات ملی ساختمان به کار گیرند.

سالاری افزود: برگزاری مراسم ملی روز مهندس در تهران با حضور وزیر راه و شهر سازی و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، همایش تخصصی مهندسان برق عضو سازمان، همایش تخصصی طراحی مدل کسب و کارپایدار، همایش تخصصی مهندسان عمران و مکانیک و همچنین همایش بزرگ پیاده روی اعضای سازمان به همراه خانواده‌های خود از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته مهندس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار