سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد اظهار کرد: تمام موسسات آموزش گردشگري استان برای ارتقا و حفظ جایگاه خود به شیوه‌های نوین و خدمات آموزشی با بالاترین کیفیت ممکن منطبق می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 23 February 2019

«هما خورشیدی» با اشاره به برگزاری 53 دوره آموزشی گردشگری در اين مدت اظهار کرد: موسسات آموزشی در قالب دوره‌ها و کارگاه‌های کوتاه مدت در راستای توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری برگزار شده که دو هزار و 150 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی در رابطه با اهمیت آموزش در صنعت گردشگری، تصریح کرد: توجه به موضوع آموزش در صنعت گردشگری باید به طور جدی دنبال شود چرا که آموزش نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری به عنوان ارائه‌دهندگان خدمات گردشگری اهمیت خاصی دارد.

وی اضافه کرد: این آموزش‌ها ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و جلب رضایت میهمانان را نیز به دنبال دارد به طوری که نیروهای انسانی شاغل در بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به طور مستقیم یا غیرمستقیم با گردشگران مواجه هستند.

این مسئول با بیان این که در حال حاضر با توسعه مقاطع مختلف دانشگاهی در رشته گردشگری بهره‌مندی برای جوانان و افراد علاقمند به اشتغال در حوزه گردشگری میسر و امکان‌پذیر می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون در استان یزد چهار موسسه آموزش خدمات گردشگری در زمینه‌های آموزش راهنمایان گردشگری فرهنگی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان محلی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مدیریت عمومی هتلداری با اخذ مجوز اصلی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور فعالیت می‌کنند که به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی به علاقمندان نسبت به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متنوع اقدام می‌کنند.

خورشيدي در پایان با اشاره به اهمیت زمینه‌های ارتقای سطح اطلاعات و بروز بودن آموزش‌ها در این حوزه، تمام اظهار كرد: تمام موسسات آموزش گردشگري استان برای ارتقا و حفظ جایگاه خود به شیوه‌های نوین و خدمات آموزشی با بالاترین کیفیت ممکن منطبق می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار