معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان يزد از تمدید مهلت ثبت‌نام در هشتیمن دوره رقابت‌هاي مناظره‌ دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 24 February 2019

«محمدرضا دهقانی» با اشاره به تمديد پنج روزي مهلت ثبت ‎‎ نام برای حضور در مرحله استانی این رقابت ‎‎ ها، خاطرنشان كرد: مهلت تعيين شده قبلي براي ثبت‌نام در اين مسابقات پنجم اسفند‌ماه جاري بود كه اين زمان بنا به درخواست دانشجويان تا دهم اسفندماه و به مدت پنج روز تمديد شد.

وي با اشاره به برگزاري هشتمين دوره مسابقات ملي مناظره در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور توسط جهاددانشگاهي، خاطرنشان كرد: اين مسابقات براي چهارمين سال پياپي در استان يزد و در سطح دانشگاه‌هاي استان اجرا مي‌‌شود.

دبیر مرحله استانی رقابت ‎‎ هاي مناظره دانشجويي در يزد هدف از برگزاري این مسابقات را پرداختن به آموزش‌های عمومی در قالبی جذاب و اثرگذار جهت تقویت پایه‌های نظری و عملی دانشجويان عنوان و اضافه كرد: رشد و تقویت فرهنگ گفت‌وگو، تحمل عقیده‌ی مخالف، احترام به دیگران، رعایت نوبت در صحبت، مدیریت زمان در حین صحبت کردن، تقویت، تفکر خلاق و نقاد، تمرین برای مستدل و منطقی سخن گفتن و تمرینی برای تقویت روابط فردی و اجتماعی در بین قشر دانشجو از ديگر اهداف اين رقابت‌هاست.

دهقاني در پايان اظهار كرد: دانشجویان علاقمند از کلیه دانشگاه ‎‎ ها و موسسات آموزش عالی استان می‌توانند از طریق مراجعه به حوزه فرهنگی دانشگاه محل تحصیل خود یا مراجعه به دفتر فرهنگی جهاد دانشگاهی استان یزد واقع در ساختمان فجر دانشگاه یزد و تکمیل فرم ثبت‌‌نام يا تماس با شماره تلفن 38302375، آماده شرکت در مسابقات شوند.

گفتنی است؛ مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در موضوعات مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در نیمه دوم فروردين ماه و مراحل منطقه‌ای و کشوری آن نیز در مهرماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار