استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به نقش جوانان در پیشرفت بیش از پیش استان و کشور، گفت: حضور جوانان در حوزه‌های مختلف محوریت برنامه‌های راهبردی توسعه استان یزد است.
کد خبر: ۷۱۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 26 February 2019

«محمدعلی طالبی» در چهارمین کنگره علمی جوانان که با موضوع «مسائل اجتماعی جوانان» که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزاری شد، با اشاره اهمیت شکاف بین نسلی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های حوزه اجتماعی، اظهار کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی و اجتماعی کشور باید بیش از پیش توجه به این که مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: محوریت برنامه‌های راهبردی توسعه استان یزد بر مبنای حضور فعال و هدفمند جوانان در حوزه‌های مختلف تعیین شده است.

استاندار یزد در ادامه اشتغال فارغ التحصیلان بیکار را از جمله دغدغه‌های جدی استان یزد دانست و بیان کرد: تغییر رویکرد به سمت اقتصاد دانش بنیان و حمایت از صنایع های‌تک در اولوبت اجرایی مدیریت استان یزد است.

طالبی توجه به حوزه گردشگری به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های اقتصادی را از دیگر اولویت‌های اجرایی استان یزد عنوان و تصریح کرد: ارائه الگوی حکمرانی خوب موثرترین راهکار پیشرفت اجتماعی و اقتصادی استان و کشور است.

وی در پایان جذب مشارکت عمومی را مهمترین عنصر در الگوی حکمرانی خوب دانست و خاطرنشان کرد: تکیه بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف نقش مهمی در پیشرفت بیش از پیش ایفا می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار