استاندار یزد با اشاره به ظرفیت ورزشی این استان در رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان یزد موظف به معرفی مشاور جوان می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲ 27 February 2019

«محمدعلی طالبی» در نشست شورای عالی ورزش استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان، اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان، هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مرم نهاد جوانان برگزار شد، اظهار کرد: سفر وزیر ورزش و جوانان اثرات خوبی برای حوزه ورزشی استان یزد در پی داشته است.

وی با اشاره به این که متأسفانه کشور در تنگناهای سختی برای رفع نیاز ورزشکاران روبرو است، افزود: امید داریم با رویکرد خوبی که در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد و همچنین با کمک استان و اعتبارات دولتی و بخش خصوصی تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهرمندی همه ورزشکاران یزدی از فضاهای ورزشی نیمه تمام موجود در استان باشیم.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت سند توسعه ورزش استان در افق 1420، گفت: یزد جزو اولین استان های کشور در تدوین و ارائه سند توسعه ورزشی بوده و این نشان دهنده ظرفیت دارالعباده در حوزه ورزش است.

وی در پایان با بیان این که تمام دستگاه‌های اجرایی و اداری استان یزد باید نسبت به معرفی و مشاورین جوان خود اقدام کنند، تأکید کرد: ارتباط مستمر و منسجم با جوانان باید در دستور کار جدی مدیران استان قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار