رئیس کل دادگستری استان یزد:
رئیس کل دادگستری استان یزدگفت: ۲۴ نفر از مجرمین جرائم غیر عمد از زندان‌های استان با کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی یک نیکوکار گمنام آزاد شدند.
کد خبر: ۷۲۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 28 February 2019

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست ستاد دیه استان از آزادی ۲۴ نفر از مجرمین جرائم غیر عمد از زندان‌های استان با کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی یک نیکوکار گمنام خبر داد و گفت: این اقدام خداپسندانه که موجب بازگشت این تعداد زندانی به آغوش خانواده شد، شایسته تقدیر ویژه است و نکته قابل توجه اینکه این خیِّر به صورت گمنام به این کار اقدام کرده است.

وی افزود: تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ضروری و ارزشمند است، اما از آن مهم تر، فرهنگ سازی و ایجاد ساز و کار‌هایی برای پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از زندانی شدن افراد است.

حبیبی برگزاری جشن گلریزان را خوب ارزیابی کرد و گفت: گردآوری خیِّرین برای جلب کمک و مشارکت آنان در این گونه اقدامات خداپسندانه بسیار خوب و اثر گذار است و به طور معمول کمک‌های خوبی نیز در این برنامه‌ها جمع آوری می‌شود.

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد بر انجام کار‌های خلاقانه و جدید در تحقق اهداف ستاد دیه تأکید کرد و اظهار داشت: هرساله صنوف و اقشار مختلف مقادیر قابل توجهی سررسید چاپ می‌کنند که می‌توان این هزینه‌ها را در یک مسیر بهتر و ارزنده‌تر رهنمون ساخت و نتایج بهتری نیز حاصل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار